Betere inzichten. Exclusieve functies. Een gezonder hart.
Abonnement op OMRON connect Premium
Start je gratis proefperiodeExclusieve functies in Premium
Nieuwe functies in Premium en gepersonaliseerde inzichten geven je een completer beeld van je gezondheid in de palm van je hand. Laat je met zelfvertrouwen een levensstijl omarmen die goed voor je hart is en maakt betere gesprekken met je gezondheidszorgteam mogelijk.
Meld je nu aan, je eerste maand is gratis
Boezemfibrilleren detecteren*
Zie het totaalplaatje in een oogopslag
Word beloond voor een gezonde levensstijl
Veelgestelde vragen
Uw eenjarige Premium Service-proefperiode gaat in zodra u uw Complete-apparaat toevoegt (koppelt) in de OMRON connect-app. Meer informatie over de te volgen stappen kunt u vinden op onze servicepagina in de paragraaf ‘Koppelen’. Het aanbod is alleen geldig voor gebruikers die niet eerder gebruik hebben gemaakt van de Premium Service-proefperiode van 30 dagen.
Voor eventuele vragen kunt u contact met ons opnemen via support-omron.connect@eu.omron.com.
Ja, de eerste maand van je Premium-abonnement is gratis en daarna betaal je slechts € 79,99 voor een jaarabonnement.
De eerste maand van je abonnement op OMRON connect Premium is gratis. Na 30 dagen wordt er een maandelijks tarief in rekening gebracht. Je kunt je abonnement op elk gewenst moment annuleren. Als je het vóór het einde van de 30-daagse proefperiode annuleert, wordt er niets in rekening gebracht.
OMRON connect Premium kost € 9,99 per maand of € 79,99 voor een jaar en omvat gratis detectie van boezemfibrilleren door CardioSignal; geconsolideerde, geautomatiseerde rapportage; volgen van medicatie; en gepersonaliseerde inzichten en gezondheidsbeloningen. Dit alles helpt je om nog beter voor je hart te zorgen.
Het wordt automatisch verlengd, maar je kunt het op elk gewenst moment annuleren. Als je het annuleert, krijg je tot aan het einde van de abonnementsperiode toegang tot de Premium-functies. Je kunt je abonnement annuleren in de appstore.
● Hoe annuleer ik een abonnement in Android?
-
Open de Google Play-app Google Play.
-
Tik rechtsboven op het profielpictogram.
-
Tik op ‘Betalingen en abonnementen’ en tik vervolgens op ‘Abonnementen’.
-
Selecteer het abonnement dat je wilt annuleren.
-
Tik op ‘Abonnement opzeggen’.
Belangrijk: Wanneer je de app verwijdert, wordt je abonnement niet geannuleerd. Heb je meer uitleg nodig? Ga naar Google Support Abonnement opzeggen.
Tip: Als je een abonnement met een app hebt en de app uit Google Play wordt verwijderd, wordt je toekomstige abonnement geannuleerd. Je vorige abonnementen worden niet gerestitueerd.
● Hoe annuleer ik een abonnement in iOS Apple?
-
Open de Instellingen-app.
-
Tik op je naam.
-
Tik op ‘Abonnementen’.
-
Tik op het abonnement dat je wilt beheren. Wordt het abonnement dat je zoekt niet weergegeven?
-
Tik op ‘Annuleer abonnement’. (Of als je het Apple-abonnement wilt annuleren maar bepaalde abonnementen wilt behouden, tik dan op ‘Kies individuele services’.) Als je de optie ‘Annuleren’ niet ziet, is het abonnement al geannuleerd en wordt het niet verlengd. Heb je meer uitleg nodig? Ga naar https://support.apple.com/en-us/HT202039.
Kijk voor meer vragen op de ondersteuningspagina.
Bronvermelding
* https://www.ahajournals.org/doi/full/10.1161/CIRCULATIONAHA.117.032804
** Hiervoor moet je de CardioSignal-app downloaden. Gratis gebruik van CardioSignal wanneer je de app opent via de Omron connect-app. Omron connect en CardioSignal moeten niet worden gebruikt voor zelfdiagnose. Positieve detectieresultaten moeten altijd ter beoordeling en voor verdere diagnostische tests aan een arts worden doorgegeven.