Neem contact op met ons team voor ondersteuning.
CardioSignal maakt vanaf versie 7.11.0 deel uit van de Premium-services in OMRON connect. Het is een mobiele applicatie en een medisch apparaat met CE klasse IIa-markering, dat de beweging van uw hart detecteert. CardioSignal maakt gebruik van gepatenteerde technologie die waarvan klinisch is aangetoond dat het atriumfibrillatie detecteert met een accuratesse van 96%.
Alle meetwaarden uit CardioSignal zullen in OMRON connect worden weergegeven onder de sectie "CardioSignal" en zullen worden toegevoegd aan het Premium-rapport.
Moderne smartphones bevatten ingebouwde en gevoelige bewegingssensoren. CardioSignal gebruikt deze sensoren om de bewegingen van uw hart te detecteren.
De gevoelige bewegingssensoren van de telefoon zijn in staat de kleine vibraties in de borstkas te detecteren die worden veroorzaakt door de pompbeweging van het hart. CardioSignal kan deze vibraties interpreteren om te bepalen hoe het hart werkt. Voor een betrouwbare werking heeft de applicatie de gegevens nodig die door beide sensoren worden verzameld.
Nee, als u een Premium-account hebt voor OMRON connect, HOEFT U GEEN account te maken in de CardioSignal-app.
Doe niet aan lichaamsoefening voordat u een meting uitvoert. U moet dikke kleding, zoals een jas, verwijderen.
1. Schuif in OMRON connect naar rechts in de bovenste menubalk en tik op de tab CardioSignal; tik vervolgens op "Maak een nieuw cardiogram". De CardioSignal-app wordt automatisch geactiveerd.
2. Ga op uw rug liggen, ontspan u en druk op "Start" in de CardioSignal-app.
3. Plaats de telefoon op het midden van uw borst, waarbij het scherm naar boven wijst.
4. Houd uw handen in een ontspannen positie aan uw zijden. Zorg ervoor dat u tijdens het meten niet praat, hoest of beweegt.
5. Zodra de app klaar is met meten, wordt een geluid weergegeven en vibreert uw telefoon licht. U kunt de smartphone op dit punt van uw borst verwijderen.
6. De applicatie geeft de resultaten weer zodra de analyse voltooid is.
7. U kunt terugkeren naar OMRON connect door op "OMRON connect openen" te tikken.
Uw meetwaarden worden automatisch naar OMRON connect overgedragen, waar ze worden weergegeven in de sectie CardioSignal. U vindt de tab CardioSignal door de bovenste menubalk naar rechts te schuiven.
Als uw metingen met de smartphone regelmatig mislukken, moet u de beschermhoes van de telefoon verwijderen en het opnieuw proberen. Daarnaast dient u eventuele hulpapparaten te verwijderen die op de telefoon zijn aangesloten, voor zover deze ervoor zorgen dat u de telefoon niet plat op uw borst kunt leggen terwijl u de meting uitvoert.
Ga naar https://cardiosignal.com/ als u meer wilt weten over CardioSignal.
CardioSignal is niet inbegrepen in de promotieactie 1 jaar gratis Premium bij Complete om te voorkomen dat er interferentie optreedt met de ECG.
OMRON Complete biedt ECG met behulp van elektroden die de hartslag aflezen en de ECG detecteren en verzenden, tezamen met de bloeddrukmetingen. CardioSignal gebruikt gevoelige bewegingssensoren op de smartphone. Beide methoden zijn nauwkeurig en zijn medisch gevalideerd.
IOS-video bekijken
Android-video bekijken
iOS
|
Android |
1. Verwijder het OMRON-apparaat uit uw Bluetooth-instellingen op uw slimme apparaat
|
1. Verwijder het OMRON-apparaat uit uw Bluetooth-instellingen op uw slimme apparaat o Open Instellingen -> Verbindingen o Tik op de instelling "Bluetooth" o Tik op het tandwielpictogram om het OMRON-apparaat los te koppelen o Tik op de knop "Ontkoppelen" in de rechteronderhoek
2. Voeg een nieuw apparaat toe aan de app OMRON connect Open de app OMRON connect -> Profiel -> Verbonden apparaten. Tik op "Nieuw apparaat toevoegen" en kies het apparaat dat u wilt koppelen.
3. Koppel het OMRON-apparaat met de app Volg de koppelinstructies in de app.
OPMERKING: Als u de Bluetooth-instellingen op uw slimme apparaat niet kunt vinden, kunt u de leverancier van de smartphone raadplegen om de Bluetooth-instellingen op uw slimme apparaat te vinden |
o De modus "P" staat ook wel bekend als de koppelmodus. U kunt de bloeddrukmeter in de koppelmodus zetten door 3-5 seconden lang op de overdrachtsknop te drukken (Bluetooth of Overdracht). Er wordt een knipperende "P" weergegeven op het meetapparaat.
o De modus "O" staat ook wel bekend als de overdrachtsmodus of synchronisatiemodus. U kunt de bloeddrukmeter in de overdrachtsmodus zetten door één keer op de overdrachtsknop te drukken (Bluetooth of Overdracht). Er wordt een knipperende "O" weergegeven op het meetapparaat.
U hoeft het meetapparaat niet opnieuw te koppelen nadat de batterijen zijn vervangen. Volg de onderstaande stappen om de juiste datum en tijd in te stellen op het meetapparaat:
o Zet het meetapparaat in de overdrachtsmodus door op de overdrachtsknop, Bluetooth-knop of klok-knop te drukken. Er wordt een knipperende "O" weergegeven op het meetapparaat. Start de app en tik op het synchronisatiepictogram op het dashboard om een handmatige synchronisatie uit te voeren van het meetapparaat met de app. Als autosynchronisatie AAN staat, wordt de synchronisatie automatisch gestart zodra de app wordt gestart.
o U kunt de datum en tijd handmatig instellen op het meetapparaat. Raadpleeg de gebruikshandleiding voor instructies over het handmatig instellen van de datum en tijd.
iOS
|
Android |
1. Zorg ervoor dat autosynchronisatie AAN staat voor het gekoppelde apparaat. U kunt dit als volgt controleren: tik op het (...)-teken –> ga naar Profiel → ga naar Verbonden apparaten → verifieer of Auto-Sync AAN staat. Dit zorgt ervoor dat de app om de 3 minuten gegevens van uw meetapparaat synchroniseert. U kunt ook de app openen om het synchronisatieproces te starten.
2. U kunt uw gegevens van het meetapparaat overdragen. U doet dit als volgt: o Druk op de Start/Stop-knop op de bloeddrukmeter om het scherm van de monitor leeg te maken. o Tik op het synchronisatiepictogram op het dashboard van de app (te vinden in de rechterbovenhoek). o Als de synchronisatie blijft mislukken, dient u de stappen te volgen om de koppeling van de bloeddrukmeter te verwijderen en te herstellen, zoals beschreven bij "Ik kan mijn bloeddrukmeter niet koppelen". Het herstellen van de koppeling leidt niet tot het verwijderen van de meetwaarden op het meetapparaat.
3. Zet de locatiemachtiging AAN voor OMRON connect. U kunt de app OMRON connect vertellen dat deze toestemming heeft om locaties te openen door het volgende te doen: Instellingen -> Privacy -> Locatievoorzieningen -> Tik op de app "OMRON connect" en zet Locatie AAN
Opmerking: Het exacte pad kan afwijken al naar gelang uw slimme apparaat en de versie van het besturingssysteem.
|
1. Zorg ervoor dat autosynchronisatie AAN staat voor het gekoppelde apparaat. U kunt dit als volgt controleren: tik op het (...)-teken –> ga naar Profiel → ga naar Verbonden apparaten → verifieer of Auto-Sync AAN staat. Dit zorgt ervoor dat de app om de 3 minuten gegevens van uw meetapparaat synchroniseert. U kunt ook de app openen om het synchronisatieproces te starten.
2. U kunt uw gegevens van het meetapparaat overdragen. U doet dit als volgt: o Druk op de Start/Stop-knop op de bloeddrukmeter om het scherm van de monitor leeg te maken. o Tik op het synchronisatiepictogram op het dashboard van de app (te vinden in de rechterbovenhoek). o Als de synchronisatie blijft mislukken, dient u de stappen te volgen om de koppeling van de bloeddrukmeter te verwijderen en te herstellen, zoals beschreven bij "Ik kan mijn bloeddrukmeter niet koppelen". Het herstellen van de koppeling leidt niet tot het verwijderen van de meetwaarden op het meetapparaat.
3. Zet de locatiemachtiging AAN voor OMRON connect. U kunt de app OMRON connect vertellen dat deze toestemming heeft om locaties te openen door het volgende te doen: Instellingen -> Locatie -> App-machtigingen -> Tik op de app "OMRON connect" en zet Locatie AAN
Opmerking: Het exacte pad kan afwijken al naar gelang uw slimme apparaat en de versie van het besturingssysteem.
|
iOS
|
Android |
o Als de app OMRON connect app u heeft gevraagd locatiediensten aan te zetten en u het verzoek hebt geweigerd, zult u locatiediensten aan moeten zetten om met het meetapparaat te synchroniseren.
o U kunt de app OMRON connect vertellen dat deze toestemming heeft om locaties te openen door het volgende te doen Instellingen -> Privacy -> Locatievoorzieningen -> Tik op de app "OMRON connect" en zet Locatie AAN
Opmerking: Het exacte pad kan afwijken al naar gelang uw slimme apparaat en de versie van het besturingssysteem.
|
o Als de app OMRON connect app u heeft gevraagd locatiediensten aan te zetten en u het verzoek hebt geweigerd, zult u locatiediensten aan moeten zetten om met het meetapparaat te synchroniseren.
o U kunt de app OMRON connect vertellen dat deze toestemming heeft om locaties te openen door het volgende te doen Instellingen -> Locatie -> App-machtigingen -> Tik op de app "OMRON connect" en zet Locatie AAN
Opmerking: Het exacte pad kan afwijken al naar gelang uw slimme apparaat en de versie van het besturingssysteem.
|
Zorg ervoor dat autosynchronisatie AAN staat in de app. U kunt dit controleren door op het menu (...) te tikken en dan naar Profiel -> Verbonden apparaten te gaan.
U kunt autosynchronisatie uit zetten in de app door op het menu (...) te tikken en dan naar Profiel → Verbonden apparaten te gaan. Er staat bij elk apparaat een optie voor autosynchronisatie. Tik gewoon op de knop "UIT" om autosynchronisatie uit te zetten.
Meetwaarden worden binnen 3 minuten naar de app overgedragen, afhankelijk van de instellingen voor locatiemachtiging. Als dit proces niet werkt, moet u het apparaat opnieuw koppelen.
Er zijn 2 manieren om meetwaarden te herstellen die van de app zijn verwijderd:
1. Koppel uw apparaat opnieuw en synchroniseer alle gegevens Ga in de sectie "Verbonden apparaten" van het Profiel naar uw apparaat en tik op "Ontkoppelen". Open vervolgens de Instellingen van uw slimme apparaat en tik op de instelling "Bluetooth" om het scherm met Bluetooth-opties weer te geven. Zoek uw apparaat op en tik op het pictogram "i" (voor IOS) of het tandrad-pictogram (Android) om het apparaat te 'vergeten'. Koppel daarna uw apparaat en tik op "Alle gegevens synchroniseren" onder de afbeelding van uw apparaat in de sectie "Verbonden apparaten".
2. Meetwaarde handmatig toevoegen U vind de knop Handmatige meeting onder aan het scherm van iedere sectie.
U kunt al uw gegevens overdragen door op de knop "Alle gegevens synchroniseren" te drukken in het scherm "Verbonden apparaten", onder het gekoppelde meetapparaat. Gegevens die al zijn overgedragen of die al uit de app zijn verwijderd, worden echter niet opnieuw overgedragen.
Nee. U kunt zich beter niet bij de app afmelden terwijl een gegevensoverdracht wordt uitgevoerd. U moet wachten tot de gegevensoverdracht voltooid is.
Als de synchronisatie-animatie wordt weergegeven, wil dit zeggen dat de app probeert meetwaarden van de meter over te dragen als de auto-synchronisatiefunctie AAN staat.
Als de synchronisatie-animatie blijft draaien en zelfs na een minuut niet stopt (als u maar één apparaat hebt gekoppeld. De tijdsduur voor overdracht kan langer zijn, afhankelijk van het aantal met de app verbonden apparaten), moet u de app gewoon sluiten en dan opnieuw starten. Als alternatief kunt u ook de auto-synchronisatiefunctie uitzetten in het scherm "Verbonden apparaten".
Als u uw meetwaarden wilt verwijderen, moet u de sectie Geschiedenis openen en dan de sectie kiezen waaruit u uw meetwaarden wilt verwijderen.
o Als uw gegevens als Lijst worden weergegeven, zoekt u de meetwaarde die u wilt verwijderen en veegt u naar links. Er wordt een rode afvalbak weergegeven. Klik hierop en bevestig dat u wilt verwijderen.
o Als uw gegevens als Diagram worden weergegeven, dient u de blauwe knop "Lijst" op te zoeken die zicht rechts boven het diagram bevindt. Klik hierop om al uw meetwaarden in een Lijst weer te geven. Zoek de meetwaarde die u wilt verwijderen en veeg naar links. Er wordt een rode afvalbak weergegeven. Klik hierop en bevestig dat u wilt verwijderen.
Gebruikers hebben een account voor OMRON connect nodig, zodat wij ze kunnen informeren over belangrijke service-updates en onderhoud. Als u een account maakt, houdt dit niet in dat OMRON toestemming heeft uw gezondheidsgegevens op te slaan of weer te geven. OMRON connect zal uw persoonsgegevens nooit zonder uw toestemming aan derden verkopen of met anderen delen.
1. Open de app OMRON connect op uw telefoon.
2. Tik in het aanmeldingsscherm op "Hulp bij aanmelden".
3. Typ het e-mailadres dat u hebt gebruikt om uw OMRON connect-account te maken en tik dan op "Wachtwoord opnieuw instellen".
4. U ziet een bevestigingsbericht op het scherm "Controleer uw Postvak IN voor de link die u nodig hebt om uw wachtwoord opnieuw in te stellen".
5. Ga naar het Postvak IN dat gekoppeld is aan het e-mailadres dat voor uw OMRON connect-account is gebruikt. Open vervolgens de e-mail OMRON connect wachtwoord opnieuw instellen.
6. Tik op "hier" in het e-mailbericht voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord.
7. Typ het nieuwe wachtwoord in de velden "Wachtwoord" en "Wachtwoord bevestigen".
8. Tik op de knop "Wachtwoord bijwerken".
9. Zodra het proces voltooid is, ziet u een bericht "Het wachtwoord is bijgewerkt".
10. U kunt de app OMRON connect nu opnieuw openen. Ga naar het aanmeldingsscherm en gebruik het nieuwe wachtwoord om u aan te melden.
Neem voor hulp contact op met support-omron.connect@eu.omron.com als u dat e-mailadres niet kunt gebruiken om het wachtwoord opnieuw in te stellen of als u de e-mail voor het opnieuw instellen van het wachtwoord niet hebt ontvangen.
Nee, de app OMRON connect US/CAN/EMEA wordt alleen ondersteund in de VS, Canada en de EMEA. U kunt de app niet downloaden in landen die daarbuiten vallen.
iOS 10 en later
Android 7 en later
1. Installeer de app OMRON connect US/CAN/EMEA opnieuw.
2. Meld u aan met uw aanmeldingsgegevens.
3. Koppel uw apparaat opnieuw. Ga naar Profiel -> scherm Verbonden apparaten.
U kunt uw gegevens exporteren vanuit de sectie Geschiedenis van de app. U doet dit als volgt:
a. Tik onder aan het scherm op de tab "Geschiedenis"
b. Tik op het pictogram Delen rechtsboven in het scherm
c. Als u geen abonnement hebt op premiediensten, tikt u in het volgende scherm op "Standaardrapport"
d. Selecteer het gegevenstype dat u wilt delen
e. Selecteer het datumbereik waarvoor u de gegevens wilt delen
f. Selecteer de gewenste indeling, Excel of PDF
g. Selecteer de optie "Naar mij verzenden"
h. Als u ervoor kiest naar een andere persoon te verzenden, selecteert u "Naar ander verzenden" en typt u het e-mailadres in het weergegeven veld "E-mailadres"
i. Tik op de knop Verzenden om het rapport te delen
Lichaamsanalyseweegschaal (VIVA) met Bluetooth®:
a. Uw OMRON Lichaamsanalyseweegschaal met Bluetooth® kan met maximaal 4 verschillende accounts (4 mobiele apparaten) tegelijkertijd worden gekoppeld
b. Elke gebruiker moet een eigen OMRON connect US/CAN/EMEA-account maken op hun mobiele apparaat en moet deze koppelen met de Lichaamsanalyseweegschaal
c. Zorg ervoor dat elke gebruiker een unieke gebruiker maakt tijdens het koppelen (Gebruiker 1, Gebruiker 2, Gebruiker 3, Gebruiker 4). Het geselecteerde gebruikersnummer kan worden geverifieerd in het scherm "Verbonden apparaten".
d. De Lichaamsanalyseweegschaal ondersteund daarnaast een Gastmodus. Dit stelt gasten ertoe in staat gewichtsmetingen uit te voeren. Gastwaarden worden niet naar de app overgedragen
Opmerking: Raadpleeg de gebruikshandleiding om te zien hoe u een meting in de gastmodus kunt vastleggen.
Als de app crasht of vastloopt wanneer u bepaalde functies gebruikt, kunt u proberen de app te sluiten en dan opnieuw te starten. Als dit het probleem niet verhelpt, kunt u voor hulp contact met ons opnemen via support-omron.connect@eu.omron.com .
a. Tik onder aan het scherm op de profieltab
b. Tik op het accountinstellingenpictogram rechtsboven in het scherm
c. Selecteer de optie "Account verwijderen".
Als u een premiegebruiker bent met actieve abonnementen, moet u eerst uw abonnement opzeggen om te vermijden dat u automatisch voor volgende perioden betaalt. Ga naar de App Store of de Google Play Store om het abonnement te annuleren.
o Als een ecg-registratie wordt onderbroken door een telefoongesprek of e-mailmelding, moet u deze opnieuw uitvoeren.
o Voer tijdens het maken van een ecg-registratie geen app uit die extreem gebruik maakt van de verwerkingscapaciteit van de smartphone, die geluid maakt of die de microfoon van uw telefoon gebruikt.
o Zorg ervoor dat de microfoon van uw telefoon werkt wanneer u een ecg registreert.
o Zorg ervoor dat de ecg-monitor werkt wanneer u een ecg registreert.
o Aangezien het ecg-apparaat gegevens overdraagt via ultrageluid, moet u ervoor zorgen dat ecg-registratie op een stille plek plaatsvindt.
U hoeft het meetapparaat niet opnieuw te koppelen nadat de batterijen zijn vervangen. Volg de onderstaande stappen om de juiste datum en tijd in te stellen op het meetapparaat:
a. Zet het meetapparaat in de overdrachtsmodus door op de overdrachtsknop, Bluetooth-knop of klok-knop te drukken. Er wordt een knipperende "O" weergegeven op het meetapparaat. Start de app en tik op het synchronisatiepictogram op het dashboard om een handmatige synchronisatie uit te voeren van het meetapparaat met de app. Als autosynchronisatie AAN staat, wordt de synchronisatie automatisch gestart zodra de app wordt gestart.
b. U kunt de datum en tijd handmatig instellen op het meetapparaat. Raadpleeg de gebruikshandleiding voor instructies over het handmatig instellen van de datum en tijd.
Als u wilt dat OMRON connect US/CAN/EMEA uw bloeddrukgegevens deelt met Apple Health/Google Fit/Samsung Health, moet Apple Health/Google Fit/Samsung Health ingeschakeld zijn in de app OMRON connect.
Stappen voor het inschakelen van Apple Health in de app OMRON connect
1. Ga in de app naar "Profiel"
2. Tik op "App-instellingen"
3. Tik onder "Gegevens delen met andere apps" op "Apple Health"
4. Tik op "Koppelen"
5. Schakel de categorieën in die u wilt delen en tik op "Toestaan".
Stappen voor het inschakelen van Google Fit in de app OMRON connect
1. Ga in de app naar "Profiel"
2. Tik op "App-instellingen"
3. Tik onder "Gegevens delen met andere apps" op "Google Fit"
4. Tik op "Koppelen"
5. Volg de instructies op uw scherm om u aan te melden
6. Tik op "Toestaan"
Stappen voor het inschakelen van Samsung Health in de app OMRON connect
1. Ga in de app naar "Profiel"
2. Tik op "App-instellingen"
3. Tik onder "Gegevens delen met andere apps" op "Samsung Health"
4. Tik op "Koppelen"
5. Schakel de categorieën in die u wilt delen
6. Volg desgevraagd de instructies op uw scherm om u aan te melden
7. Tik op "Gereed"
NB: Google Fit en Samsung Health zijn alleen beschikbaar op Android-telefoons, niet op iPhones.
Voor gebruik van de OMRON-app zijn specifieke machtigingen vereist.
Hieronder vindt u een lijst met de machtigingen die nodig zijn voor de iOS-app van OMRON en hoe we die gebruiken:
1. Bluetooth: Bluetooth-machtiging is nodig om communicatie met OMRON-meetapparaten mogelijk te maken.
2. Locatie: Om gegevensoverdracht op de achtergrond mogelijk te maken voor OMRON-meetapparaten, gebruiken iOS-apparaten de iBeacon-functionaliteit van Apple. Hiervoor is locatiemachtiging vereist.
3. Cameratoegang: Deze machtiging is nodig omdat de app u ertoe in staat stelt een profielfoto toe te voegen aan uw account. Daarnaast wordt dit gebruikt bij het toevoegen van foto's van medicijnen.
4. Toegang tot fotoalbums: Deze machtiging is nodig omdat de app u ertoe in staat stelt een profielfoto toe te voegen aan uw account. Daarnaast wordt dit gebruikt bij het toevoegen van foto's van medicijnen.
5. Toegang tot systeemmeldingen: Deze machtiging is nodig als u HeartGuide™ gebruikt en in HeartGuide™ meldingen wilt ontvangen wanneer uw telefoon een SMS, telefoongesprek of e-mailbericht ontvangt.
Hieronder vindt u een lijst met de machtigingen die nodig zijn voor de Android-app van OMRON en hoe we die gebruiken:
1. Locatie: Deze machtiging is nodig voor apparaatkoppeling via Bluetooth, wat werkt door het identificeren van nabije externe apparaten via een scanfunctie.
2. Foto's/Media/Bestanden: Deze machtiging is nodig omdat de app u ertoe in staat stelt een profielfoto toe te voegen aan uw account. Alhoewel media en bestanden normaal gesproken met de foto's zijn gegroepeerd in uw slimme apparaat, maken we geen gebruik van uw media en bestanden.
3. Contactpersonen: Deze machtiging is nodig als u HeartGuide™ gebruikt om de naam van uw contactpersoon weer te geven in HeartGuide™ wanneer iemand u belt of u berichten stuurt.
4. Telefoongesprekken: Deze machtiging is nodig als u HeartGuide™ gebruikt om meldingen voor binnenkomende gesprekken te sturen naar uw HeartGuide™.
5. SMS: Deze machtiging is nodig als u HeartGuide™ gebruikt om tekstberichten (SMS) te verzenden en ontvangen op uw HeartGuide™.
Houd in de gaten dat het niet verplicht is deze machtigingen te geven. Ga naar de instellingen van uw mobiele apparaat als u deze machtigingen wilt weergeven en/of als u een paar hiervan wilt uitschakelen.
NB: OMRON connect US/CAN/EMEA volgt uw locatiegegevens niet en slaat deze ook niet op.
Wanneer u uw meetapparaat koppelt of synchroniseert met een iOS-/Android-apparaat, kan u worden gevraagd de "locatiediensten in te schakelen".
Google heeft toegang tot locatiediensten nodig voor het uitvoeren van Bluetooth-communicatie. Google heeft de machtigingsvereisten gewijzigd met ingang van Android OS 6.0. Als gevolg hiervan is de "locatiemachtiging" nodig als u uw OMRON-meetapparaten wilt synchroniseren met uw Android-apparaat.
U vindt meer informatie hierover via de onderstaande link:
https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id
In iOS is locatiemachtiging vereist ter ondersteuning van de "iBeacon"-functionaliteit van OMRON-bloeddrukmeters. Met deze mogelijkheid worden uw meetwaarden naar de applicatie overgedragen zonder dat u die applicatie hoeft te openen. Als u locatiediensten weigert, is de app niet in staat gegevens van het meetapparaat te synchroniseren.
De app OMRON connect US/CAN/EMEA heeft de optie voor locatiediensten op uw telefoon nodig voor het uitvoeren van de laagenergetische Bluetooth-scans die vereist zijn voor het synchroniseren van uw meetapparaten.
Google heeft de vereiste voor een locatiemachtiging toegevoegd om de bezorgdheid weg te nemen dat Bluetooth-bakens kunnen worden gebruikt om zonder toestemming uw locatie te bepalen tijdens een laagenergetische Bluetooth-scan, zoals de scan die nodig is om uw meetapparaten te synchroniseren. Als u de app OMRON connect US/CAN/EMEA toegang tot uw locatie geeft, kan uw meetapparaat synchroniseren zonder dat uw locatie wordt geregistreerd of gevolgd door de app OMRON connect US/CAN/EMEA.
Voor meer informatie over Bluetooth-technologie kunt u terecht op de website van de Bluetooth Special Interest Group op bluetooth.com.
Meer informatie over de machtigingsvereisten van Google is te vinden in het document Android 6.0 Changes van Google:
https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id
U ontvangt uw code voor een cadeaukaart van noreply-healthcare-EMEA@omron.com
U kunt uw abonnement opzeggen vanuit de app of vanuit de App Store / Google Play Store.
Opzeggen vanuit de app OMRON connect US/CAN/EMEA:
a. Open de app OMRON connect US/CAN/EMEA
b. Ga naar Profiel -> Premiefuncties
c. Tik op de knop "Mijn abonnement beheren"
d. Tik op de knop "Ja" onder de sectie "Mijn abonnement opzeggen"
e. Tik in het pop-upvenster dat verschijnt op de knop "Bevestigen"
f. U wordt naar de App Store of Google Play Store geleid. Zoek de app OMRON connect US/CAN/EMEA op en zeg het abonnement op
Opzeggen vanuit de App Store:
iOS:
a. Open de "App Store" op uw telefoon
b. Tik rechtsboven op de profielknop
c. Tik op "Abonnementen"
d. Zoek de app OMRON connect US/CAN/EMEA op en zeg het abonnement op
Als u geen toegang hebt tot uw iPhone of Mac-computer, kunt u via de onderstaande link zien hoe u uw abonnement kunt opzeggen:
https://support.apple.com/en-us/HT202039
Opzeggen vanuit de Google Play Store:
Android:
a. Open de "Play Store" op uw telefoon
b. Tik rechtsboven op de profielknop
c. Tik op "Betalingen en abonnementen"
d. Tik op "Abonnementen"
e. Zoek de app OMRON connect US/CAN/EMEA op en zeg het abonnement op
Als u geen toegang hebt tot uw Android-telefoon, kunt u via de onderstaande link zien hoe u uw abonnement kunt opzeggen:
https://support.google.com/googleplay/answer/7018481
Zie het restitutiebeleid voor Apple en Google.
Apple: https://support.apple.com/en-us/HT204084
Android: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=en
Als u meldingen wilt ontvangen, moet u ervoor zorgen dat het volgende het geval is:
"Meldingen" staan AAN in Profiel -> App-instellingen in de app. U doet dit als volgt:
iOS:
1. Ga op uw slimme apparaat naar Instellingen
2. Selecteer de app OMRON connect
3. Zorg ervoor dat Meldingen AAN staan
Android:
1. Ga op uw slimme apparaat naar Instellingen
2. Zorg ervoor dat meldingen voor de app OMRON connect AAN staan
3. Tik op "OMRON connect" Zorg ervoor dat Meldingen AAN staan